FESTIVALUL COPILĂRIEI

FESTIVALUL COPILĂRIEI

Start 1 iunie 2024 11:00
End 1 iunie 2024 19:30
Address : Platoul Bibliotecii Judetene Calarasi

Ne bucurăm să vă invităm cu drag la Festivalul Copilăriei!

De Ziua Copilului și în așteptarea vacanței de vară, pe 1 iunie te invităm cu mic cu mare la un eveniment plin de culoare, distracție și emoții frumoase!

Pregătește-te să dansezi, să cânți și să te distrezi alături de prieteni și hai să ne bucurăm împreună!

Este un eveniment dedicat copiilor, adolescenților, familiilor și ne dorim să oferim participanților o varietate de ateliere în care creativitatea, logica, susținerea emoțională, storytelling-ul, dezvoltarea abilităților de viață și spirit civic, învățarea experiențială, rezolvarea de probleme, dezvoltarea personală, ochelarii VR, teatrul, consilierea, jocul, sportul, desenul, pictura, muzica, tehnicile de lucru manual, primul ajutor, lectura, politețea și dansul vor oferi experiențe și momente de neuitat, dar mai ales o zi fantastică.

Împreună cu partenerii educaționali, ne propunem să multiplicăm bucuria de a fi copil și să vă încântăm cu surprizele.

Toți am fost copii și, așa cum știm, copilăria pune primele însemne pe comportamentul, obiceiurile și atitudinile noastre, astfel prin organizarea Festivalului Copilăriei stabilim un echilibru între educație și distracție.

PROGRAM FESTIVALUL COPILĂRIEI

ORA 11.00- DESCHIDERE EVENIMENT- Lansare de carte- Mihaela Ioana – „O emoție, o poveste”

ORA 12.00- Ateliere în aer liber/ Jocuri motrice/ Creioane 3D/Ochelari VR

ORA 14.00- Teatru pentru copii- Piesa „Motanul încălțat”

ORA 15.00- Dansuri cu Adina Costache

ORA 16.00- Ateliere tematice în cadrul proiectului „Prietenie pe o sfoară”- „Vrăjitorul din OZ”

ORA 17.00- Magie cu TEO!

ORA 18.00- Film în aer liber „Vrăjitorul din OZ”

ORA 19.30- Închiderea evenimentului- moment SURPRIZĂ

* Participarea la toate activitățile evenimentului este GRATUITĂ.

* La acest eveniment se vor realiza fotografii și filmări video ce vor fi folosite prin publicare în social media pentru promovarea evenimentului.